گوارديولا در بارسا و مورينيو در رئال مي‌ماند

برند شوستر، سرمربی سابق باشگاه رئال مادرید نظرش را درمورد پستهای مربی گری رئال و بارسا در فصل آینده ابراز کرده است.  این درحالی است که این روزها گمانه زنی هایی درمورد اینده این دو مربی مطرح شده است.

طبق صحبتهای شوستر هردوی این مربیان در سمت هایشان باقی خواهند ماند. شوستر درصحبتهایی دراین باره که در روزنامه اسپورت کاتالونیا منتشر شده:« گواردیولا عملکرد خیلی خوبی دارد و در بارسا خواهد ماند؛ چون من نمی توانم بارسا را بدون گواردیولا ببینم و تصور کنم. رئال بدون مورینیو؟ بعید می دانم. او عملکرد خیلی خوبی روی نیمکت هدایت رئال دارد. آنها شرایط خیلی خوبی در لالیگا دارند و در لیگ قهرمانان اروپا هم خواهیم دید. سال گذشته رئال قهرمان جام حذفی شد و امسال هم دست کم در لالیگا قهرمان خواهند شد. فکر می کنم مورینیو گزینه ایده‌الی برای رئال، دست کم در 5 سال آینده است.»

شوستر درمورد احتمال قهرمانی رئال در رقابتهای این فصل لالیگا گفت:« فکر می کنم که در رقابتهای لالیگا، 10 امتیاز خیلی زیاد است و به نظر من این رئال در بحران بازی و کسب نتیجه نیست. بارسلونا در سه تورنمنت به رقابت ادامه می دهد و گاهی وقتها رختکن این تیم به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان، ضعیف و کم تعداد به نظر می رسد ولی بارسا همیشه در زمین  واکنش خوبی نشان می دهد؛مثل بازی مقابل رئال.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 5 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 175
بازدید دیروز : 381
بازدید هفته : 565
بازدید ماه : 556
بازدید کل : 72350
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket